top of page
  • erezartil

גרפיטישראלי בבית הנשיא - יצירה ישראלית משותפת

עודכן: 22 ביולי 2023



ביום ב', 10 ביולי 2023, התקיים בבית נשיא המדינה אירוע הפתיחה של גרפיטישראלי – מיזם משותף של "יוזמת בית הנשיא להידברות", חברת המתנ"סים והיזם ארז בלושטיין. נשיא המדינה יצחק הרצוג ואשתו מיכל הרצוג פתחו את הסדנה בצביעת כותרת המבצע וחתימה בכתב ידם על הפוסטר שכבר נשמר כדי שיוצג בגלריה המסכמת של המיזם החברתי/אמנותי. ארז יזם את הפרוייקט, מפיק ומנחה את אירועי הגרפיטי על מנת לחבר בין המגזרים השונים של אוכלוסיית ישראל. במסגרת התכנית תתקיימנה במתנ"סים רבים ברחבי ישראל סדנאות גרפיטי בהיקפי ענק. בסיומן, יוצגו תוצרי הסדנאות בגלריית גרפיטי ענקית ברוחב כמה קילומטרים!!! שתהיה פתוחה לציבור הרחב.



כמו פריסת המנ"סים בישראל, ישתתפו בסדנאות ילדים ובני נוער מכל הגילאים. דתיים וחילוניים, ערבים, דרוזים, צ'רקסים, בדואים, בעלי צרכים מיוחדים... בקיצור, כולם.



כמו סדנאות אחרות שארז בלושטיין יוזם ומנחה, גם סדנאות הגרפיטי מבוססות על חומרים ממוחזרים. יריעות השמשונית ששימשו בעבר בשוק שלטי החוצות, חמרי צבע ופיגמנטים מעודפי התעשייה, ספוגי צביעה ומברשות ממוחזרות. לצד החוויה והיצירה, לומדים המשתתפים על הצורך במיחזור ואימוץ יעדי האו"ם לקיימות על כדור הארץ.



30 צפיות0 תגובות
bottom of page